"Bizi Ne Birleştirir?" Sergisi Büyük İlgi Gördü
Osmanlı Türk Çalışmaları Sempozyumu
Afet ve Acil Durumlarda Çocuk Hakları ve Eğitimi Projesi İçerik Geliştirme Çalış...
Giresun Üniversitesi “Uluslararası Kalite Güvencesi ve Akreditasyon Konferansı’n...
Grü Şebinkarahisar Sağlık Hizmetleri MYO Öğrencileri, 8.Ulusal Tralli Travma Ral...
Gürcistan Akaki Tsereteli State University Yönetimi Üniversitemizi Ziyaret Etti
Rektörümüzün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Mesajı
Abdullah Bozbağ İlkokulu Öğrencilerinden Üniversitemize 23 Nisan Ziyareti
Eğitmen Ali Yılmaz tarafından verilen eğitim kapsamında, 2021-2027 dönemi için Erasmus+ programının yapısı, alt başlıkları, içerikleri, başvuru süreci ve sunulan fırsatlar konusunda genel bir bilgilendirme yapılmasının ardından Erasmus+ programının “KA1-Bireylerin Hareketliliği” ve “KA2-İşbirliği İçin Ortaklıklar” ana eylemlerine ilişkin detaylı bilgiler aktarıldı. Bu çerçevede, KA1 ve KA2 ana eylemlerinin; kapsamı, desteklenen faaliyetler, proje süresi, ortaklık yapıları, proje bütçesi, bütçe kalemleri, uygun maliyetler ve geçerli kurallar gibi pek çok konuda bilgiler verildi.
Eğitim programının uygulama kısmında, Erasmus+ program rehberi doğrultusunda projeler hazırlamak üzere katılımcıların yer aldığı proje grupları oluşturuldu. Oluşturulan yedi proje grubu tarafından; "El yapımı çikolata üretimi", "Yerelde yabancılara karşı önyargıların kırılması", "Çevrenin korunması", "Göçmenlerin topluma entegrasyonu", "Kuş dili konuşan ülkeler arasında işbirliğinin sağlanması", "Akdeniz ülkelerindeki dil ve kültür benzerliklerinin araştırılması" ve "Türk Musikisi ve İspanya Endülüs Müziği arasında köprü oluşturulması" konularında Erasmus+ KA1 Gençlik Değişimi programına ve KA2 Gençlik Küçük Ölçekli İşbirliği Programına yönelik proje fikirleri üzerinde atölye çalışması gerçekleştirildi.
Proje taslakları oluşturulurken, eğitmen tarafından katılımcılara içerik, proje hedefleri, ortaklıklar, faaliyetler, takip-izleme, proje özeti, bütçe bölümlerinin nasıl hazırlanması gerektiği detaylı olarak aktarılarak, bu süreçlerin katılımcılar tarafından uygulamalı olarak gerçekleştirilmesi sağlandı. 5 gün süren eğitim programı proje grupları tarafından hazırlanan proje taslaklarının değerlendirilmesi ve örnek proje incelemeleri ile son buldu.