Erasmus Günleri Kapsamında “Deneyimden İlham” Etkinliği Gerçekleştirildi
Dr. Öğr. Üyesi Erkan Güler COST Aksiyonuna Atandı
YÖK Üyesi Prof. Dr. Murteza BEDİR’den İlk Ders: "İlahiyat Bilimlerinin Güncel An...
Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz Can’dan İl Emniyet Müdürü Ferhat Akbaş’a Hayırlı Ols...
TÜBİTAK Destekli Proje Hyperrhiz Dergisinde Özel Sayıya Dönüştü
Prof. Dr. Özkan Öztürk COST Aksiyonuna Atandı
SHMYO'dan Meme Kanseri Farkındalık Etkinliği
Prof. Dr. Mustafa Özkan COST Aksiyonuna Atandı
Alucra Turan Bulutçu Meslek Yüksekokulu ile Sosyal Güvenlik Kurumu Arasında İş B...
Giresun Üniversitesi ile Özbekistan Üniversiteleri Arasında Akademik İş Birliği ...
31 Mayıs tarihinde düzenlenen teknik gezi kapsamında, 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut GÜNÇİÇEK, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu BAYARSLAN, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur BOĞUKOĞLU ve Operasyon Süpervizörü Tolga YOLDAŞ yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdiler.
Daha sonra öğrencilere farklı hizmet üreten firmalara ait çağrı merkezi lokasyonlarının tanıtıldığı gezi, çalışanlarla yapılan soru-cevap bölümüyle sona erdi.
Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet LELOĞLU, “Kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine yönelik farkındalıkları artarken, buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaç da artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak, çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz teknik gezilere devam edeceğiz.” dedi.