İŞKUR Gençlik Programı Kapsamında 813 Öğrencimize Üniversitemizde Çalışma İmkanı
Akademi Ödülleri Sahiplerini Buldu
Cumhuriyet Başsavcısı Akkiraz’dan Rektörümüze Ziyaret
Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz Can’ın 6 Şubat Depreminin Yıl Dönümü Anma Mesajı
Dr. Öğr.Üyesi Mehtap Özsoy Hocamızdan Zonguldak'ta Anlamlı Etkinlik...
Giresun Üniversitesi'nde 2024-2025 Bahar Yarıyılı Başladı
Doç. Dr. Arzu KURŞUN COST Üyeliğine Atandı
Beslenme Dostu ve Fiziksel Aktiviteyi Destekleyen İşyeri Sertifikası
Bolu Yangınında Mezunumuz Habibe Türkay ve Ailesini de Kaybettik
UNESCO Kürsüsü Antlaşması 1 Ocak 2025 Tarihi İtibariyle Uzatıldı
31 Mayıs tarihinde düzenlenen teknik gezi kapsamında, 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut GÜNÇİÇEK, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu BAYARSLAN, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur BOĞUKOĞLU ve Operasyon Süpervizörü Tolga YOLDAŞ yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdiler.
Daha sonra öğrencilere farklı hizmet üreten firmalara ait çağrı merkezi lokasyonlarının tanıtıldığı gezi, çalışanlarla yapılan soru-cevap bölümüyle sona erdi.
Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet LELOĞLU, “Kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine yönelik farkındalıkları artarken, buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaç da artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak, çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz teknik gezilere devam edeceğiz.” dedi.