Basın Bilgi Notu: "Tarihi Rektörlük Binası"
Zübeyde Hanım Kız Anadolu Lisesi Öğrencilerinden Kampüs Ziyareti
Giresun Üniversitesinde Gazze Konferansı Düzenlendi
Giresun Üniversitesi EYFOR-16'da
Turizm Fakültesi Gastronomi Bölümü'nden 3 Ayrı Sosyal Sorumluluk Projesi Etkinli...
Tirebolu İletişim Fakültesi Öğrencileri, Genç Kotler Awards’ta Türkiye Birincisi...
Rektörümüz Sivil Toplum Temsilcileriyle Buluştu...
Üniversitemizde kurumsal risk yönetimi süreçlerinde risk tanımlama, izleme ve değerlendirmelerinin etkili ve verimli yapılabilmesi amacıyla yüz yüze gerçekleştirilen eğitim programı iki ayrı oturum şekilde gerçekleştirildi. İlk oturuma, birim risk yönetim ekibi yöneticileri (dekan/müdür/daire başkanı), birim risk koordinatörleri (dekan Yardımcısı/müdür Yard.) ve alt birim risk koordinatörleri katıldı. İkinci oturuma ise enstitü/fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulu sekreterleri ile birimlerin GÜYBİS veri girişi sorumluları katıldı.
Programın açış konuşmasını yapan Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz CAN, Giresun Üniversitesinin öğrencileri ve çalışanlarıyla birlikte yaklaşık otuz bin kişilik büyük bir aile olduğunu belirterek, Üniversitenin gelişmesine katkı sağlayan bu tarz çalışmalara büyük önem verdiğini söyledi.
Kurumların günlük faaliyetlerinde karşılaştıkları veya karşılaşabilecekleri amaç ve hedeflerini gerçekleştirmelerini engelleyecek veya fırsatlar yaratacak risklerinin kaydedilmesi, ölçülmesi, değerlendirilmesi ve izlenerek raporlanmasının önemine vurgu yapan Rektörümüz, tüm gün sürecek eğitimin verimli geçmesi temennisinde bulundu.
Eğitim kapsamında gerçekleştirilen iki ayrı oturumda, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Şube Müdürü Seyfi GÖKTEKİN “Eğitimin Amacı ve Kurumsal Risk Yönetimi Süreçlerinin Başlatılmasının Gerekçeleri”, İç Denetçi Mehmet Hüseyin AKÇA “Kurumsal Risk Yönetimi Yönergesi Kapsamında Risklerin Belirlenmesi” ve Akreditasyon, Akademik Değerlendirme ve Kalite Koordinatörlüğünden Öğr. Gör. Hakan SİPAHİ de “GÜYBİS Kurumsal Risk Modülünün Anlatılması” başlığıyla sunumlarını gerçekleştirdiler.