2.yedek olarak hak kazanarak belirtilen süre içinde Üniversitemiz Güre Yerleşkesi Personel Daire Başkanlığına başvuru yapmayan yedek adayın yerine puan sıralamasına göre 3. yedek olarak atanmaya hak kazanan aşağıda adı ve soyadı yazılı adayın 29 Kasım-06 Aralık 2022 tarihi mesai bitimine (17:00) kadar aşağıda istenen belgeleri hazırlayarak Üniversitemiz Güre Yerleşkesi Personel Daire Başkanlığı Güre Mah. Prof.Dr.Ahmet Taner Kışlalı Cad.No: 48 Merkez/GİRESUN adresine şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Belirlenen süre içinde başvuru yapmayanlar hakkından feragat etmiş sayılacaklardır.
Yedek olarak hak kazananlardan belirtilen süre içinde başvurmayan veya göreve başlamayan asil/yedek adayların yerine puan sıralamasına göre yedek adaylardan alınacaktır.
ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER
1- Başvuru dilekçesi için TIKLAYINIZ...
2- Görevini devamlı yapmasına engel teşkil edecek sağlık problemi bulunmadığına dair tam teşekküllü sağlık kurulu raporu.
Bu duyuru tebligat mahiyetinde olup, adaylara ayrıca yazılı tebligat yapılmayacaktır.
İletişim Telefonları:
(0454) 310 10 00 / (Dahili : 1161 – 1167 – 1834 - 1164)
KADRO UNVANI : (DP 1) DESTEK PERSONELİ ( Isıtma/Temizlik/Basit Bakım Onarım) MERKEZ (1 KİŞİ) |
||||||
SIRA NO | TC.KİMLİK NO | ADI SOYADI | MEZUN OLDUĞU | 2020 KPSS P94 PUANI | D U R U M | |
OKUL ADI | BÖLÜM/PROGRAM | |||||
1 | 140*****190 | ERSİN İ**N | SAMSUN 100. YIL LİSESİ | SOSYAL BİLİMLER | 73,29064 | YEDEK 3 |
Giresun Üniversitesi 4/B Sözleşmeli Personel Alım İlanına Başvuran Adayların Değ...
2025 Yılı C Türü Proje Başvuruları Başlamıştır
Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği İlanı (2025-2026 Akademik Yılı Güz Dönemi)
2025-2026 Erasmus+ Öğrenci Staj Hareketliliği Duyurusu
BAP, 2025 Yılı A Türü ve 2024 Yılı C Türü Proje Sonuçları Açıklandı, Bilgilendir...
2025 Yılı İçerisinde Giresun Üniversitesinden Diğer Kamu Kurum Ve Kuruluşlarına ...