Üniversitemiz içeriklerini sosyal medyada takip edin!

Facebook Twitter Youtube Linkedln Instagram
Duyurular
28 TEMMUZ 2023
GÜVENLİK PERSONELİ KIYAFETİ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GİRESUN ÜNİVERSİTESİ

Güvenlik Personeli Kıyafeti mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN : 2023/747550
 
1-İdarenin
a) Adı : İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : Gaziler Mah. Ahmet Taner Kışlalı Cad. Güre Yerleşkesi Rektörlük Hizmet Binası 28200 MERKEZ/GİRESUN
c) Telefon ve faks numarası : 4543101000 - 4543101155
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı : Güvenlik Personeli Kıyafeti
b) Niteliği, türü ve miktarı : 11 Kalem Yazlık ve Kışlık Giyim- Kuşam Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Giresun Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
ç) Süresi/teslim tarihi : Giyim-kuşam malzemeleri ihale dokümanlarında belirtilen miktarlar doğrultusunda İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı'nın ilgili depolarına sözleşme imzalandıktan sonra 60 (altmış) günde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanır.
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 07.08.2023 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Giresun Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı-Gaziler Mah. Ahmet Taner Kışlalı Cad. Güre Yerleşkesi Rektörlük Hizmet Binası 28200 Merkez GİRESUN
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
 
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
  1. İsteklilerden, teklif değerlendirme aşamasında her bir ürün için birer adet numune talep edilecek ve idaremizce belirlenecek süre içinde bu numuneler ihale komisyonuna sunulacaktır. İhale komisyonuna sunulan numunelerin listesi (birim fiyat teklif cetvelindeki sıra numarasına göre düzenlenmiş) ile her numunenin konulduğu koli, poşet, elbise torbasının vb. üzerine isteklinin bilgileri, ihale kayıt numarası, malzemenin adı gibi bilgiler yazılı olacaktır. 
  2. İsteklilerden numunelerin değerlendirme aşamasında ürünlerin teknik şartnamesinde belirtilen niteliklerde olduğuna dair Analiz Raporunu talep edilecektir.
  3. Numune ve/veya Analiz Raporu ve bilgi/belge talebini belirtilen süre içinde idareye sunmayan isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
  4. Numunelerin, şartnameye uygunluk açısından denenmesi veya kullanılması halinde ayrıca ücret ödenmeyecektir.
  5. Sözleşme imzalanmasına müteakip, numuneler otuz (30) gün içerisinde firmanın isteği üzerine İdare tarafından iade edilecek olup, bu süre içerisinde teslim alınmayan numuneler ilgili dairenin deposuna teslim edilecektir.
  6. İdarece gerek görülmesi halinde mal/malzemelerin teknik şartnameye uygunluklarını numune değerlendirme aşaması ile teslimat sonrası muayene kabul aşamasında Üniversitemiz ilgili birimleri başta olmak üzere ilgili kurum ve kuruluşlar ile özel şirketlerden teknik destek alınarak laboratuar analizi ve teknik inceleme yaptırılabilir. Yapılan bu analiz giderleri istekli/yükleniciye aittir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 
90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.